اطلاعیه فروشگاه

شرکت تجارت الکترونیک اطلس

تأثیر محیط بر رفتار مشتری

تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری اهداف یادگیری: بعد از مطالعه این فصل شما باید به مطالب زیر پی ببرید: 1- معنی فرهنگ و ویژگی مهم آن. 2- ماهیت ارزش های فرهنگی به طور كلی مانند ارزش های اصلی، كه توسط مشتریان آمریكایی حفظ می شوند. 3- تأثیری كه آن ارزش های فرهنگی بر رفتار مشتری می گذارد. 4- وبعلت تغییرات فرهنگی، بازاریابان باید این تغییرات را كنترل كنند و از این تغییرات سود ببرند. 5- اهمیت دانش فرهنگی بر ر ...

توضیحات بیشتر - دانلود 8,700 تومان
تعداد صفحه(1):

آخرین محصولات فروشگاه

محبوبترین محصولات